LOGO VEIKSMES FAKTORS

MŪSU DIZAINERES DANAS MARI KLAIVAS RAKSTS
Kāpēc daži logo šķiet veiksmīgāki nekā citi?
- Patiesībā nav nekādas veiksmes - noslēpums slēpjas konsekventā, pareizā un mērķtiecīgā zīmola simbolu izmantošanā.
Tāpat kā valsts simbolikai, piemēram, karogam un ģerbonim ir savi lietošanas noteikumi, tā arī katram zīmolam ir tiesības izvirzīt savus noteikumus, kā drīkst un, pats galvenais, kā NEDRĪKST izmantot tā simboliku - logo, nosaukumu, saukli un citus materiālus.

Parasti šos noteikumus izstrādā līdz ar logotipa radīšanu un tos apraksta zīmola stila grāmatā. Mērķis logo lietošanas vadlīnijām ir nodrošināties, ka sadarbības partneri, darbinieki un citas personas izmanto Tavu logo tā, kā Tu to esi paredzējis.
Taču kā tad pareizi un mērķtiecīgi izmantot logotipu? Un kā panākt uzņēmuma atpazīstamību?
Dana:
Runājot tieši par logo un tā pasargāšanu no nepareizas lietošanas, viens no faktoriem ir white space (clear space), jeb brīvais laukums ap jebkuru dizaina elementu, kas ļauj tam elpot, izskatīties labi un galvenais - būt pamanāmam.
Autore:
DANA MARI KLAIVA
Tāpat svarīgi ir arī vienmēr lietot pareizo logo versiju un īstās uzņēmuma krāsas, lai veicinātu uzņēmuma atpazīstamību. Pat tad, kad nebūs redzams uzņēmuma nosaukums vai logo, pircējs tāpat būs spējīgs atpazīt konkrētā uzņēmuma produktu.

Pasakot vārdu ''Facebook'', mēs iedomājamies par facebook zili pelēko krāsu. Pasakot "Starbucks", iedomājamies par zaļo krāsu. Šāds efekts ir panākts, konsekventi izmantojot tieši konkrēto krāsu, nevis kādu līdzīgu krāsu.
NEATSTĀJ SAVU IDENTITĀTI VEIKSMES ROKĀS
Pasūti logo mūsu satura veikalā vai piesakies uz tikšanos un nāc ciemos uz gardu kafiju vai tēju! Mēs parūpēsimies par Tavu vizuālo identitāti!

Mēs esam šeit, lai palīdzētu.
Dana Mari Klaiva
Sociālo Tīklu Mājas dizainere, personīgā brenda DANA MARI CREATIVE radītāja un aizrautīgi radoša persona.
TAVA, SOCIĀLO TĪKLU MĀJA.